O mnie

Moje zdjęcie
Blog o wszystkim i o niczym.O modzie, urodzie, gotowaniu, pieczeniu i wielu innych...o życiu:)

czwartek, 26 maja 2011

Dzień Matki- pomysły na prezent

Nasze kochane Mamy obchodzą dziś swoje święto. Pewnie ktoś twierdzi, że pomysły na prezenty powinny pojawic się znacznie wcześniej, jednak jeżeli ktoś nie zdążył badź nie ma środków na zakup czegos odlotowego z czego Mama się ucieszy...mam świetny pomysł, który z resztą sama zrealizuję ;)! Od dawna wszyscy wiemy, że różnego rodzaju prezenty od serca są najbardziej doceniane. Postanowiłam, że świetnym prezentem w tym roku będzie mój wkład w jakies kulinarne cudo :)

Jest mnóstwo możliwości, wystarczy tylko poszperac w książkach z przepisami lub upieczcie ciasto, babeczki, placek...takie cudeńko, które Wasza Mama lubi najbardziej. Z pewnością się ucieszy :)!



A jeżeli mówimy o prezentach...to rozdanie :) :

1. Zakochana w lakierach: http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/2011/05/moje-pierwsze-rozdanie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz