O mnie

Moje zdjęcie
Blog o wszystkim i o niczym.O modzie, urodzie, gotowaniu, pieczeniu i wielu innych...o życiu:)

wtorek, 17 maja 2011

Kawa, kawa, kawa!

Magiczny napój na rozpoczęcie dnia. Latte z nutką cynamonu...kocham kawę, jestem od niej uzależniona. Czasami tylko świetnie przyrządzona kawa jest w stanie poprawic nam humor :). Brak ekspresu ciśnieniowego w Waszych domach nie oznacza, iż nie możecie sączyc tego pysznego napoju. Mianowicie...nalejcie do garnuszka mleko i podgrzewajcie na małym ogniu aż do momentu pojawienia się piany. W miedzyczasie zaparzcie kawę rozpuszczalną. Do kubka bądź filiżanki, z której będziecie sączyc ten boski napój najpierw wlewamy mleko, a następnie powolutku dolewamy wcześniej zaparzoną kawę. Polecam dodanie szczypty cynamonu, który powoduje że zwykła latte staje się magicznym płynem....:)!






Zmykam w objęcia kawy!

3 komentarze:

  1. nawet nie wiesz jak mi brakuje ekspresu :D ale już niebawem będę miała a do tej pory skorzystam z Twojego pomysłu :D pozdrawiam! no i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem uzależniona od kawy! Czarna, latte, zwykła z mlekiem mmm... uwielbiam
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, ja również niedawno zaczęłam przygodę z blogowaniem ;)

    furioussquirrel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam kawę. Nie wyobrażam sobie początku dnia bez tego magicznego napoju. Najczęściej jednak piję poza domem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń