O mnie

Moje zdjęcie
Blog o wszystkim i o niczym.O modzie, urodzie, gotowaniu, pieczeniu i wielu innych...o życiu:)

wtorek, 17 maja 2011

NEONY na wiosnę i lato 2011

Całkiem niedawno zawitała do nas wiosna. Kocham to uczucie, gdy rano zza okna wita mnie grzejące leciutko słońce :)! Aż życ się chce!

W tym roku wiosna i lato to kolory neonowe...nie bójmy się ich! Sięgnijmy do szafy po coś w tym kolorze, pomalujmy nim paznokcie i cieszmy się ciepłem oraz nadchodzącymi upałami :).

Absolutnie zachwycił mnie fason no i oczywiście kolor sukienki od DKNY! Spójrzcie tylko:

                                                       DKNY




Ja jednak do tej stylizacji dodałabym białe bądź kremowe dodatki.

Jestem zakochana w koszach plecionych i słomkowych kapeluszach...chyba będę musiała sobie te rzeczy sprawic na tegoroczne wakacje...:)

1 komentarz:

  1. kapelusze z dużymi rondami w paseczki <3 idealne na plaże i to chyba nie tylko moj must have :D

    obserwujeee :*

    OdpowiedzUsuń