O mnie

Moje zdjęcie
Blog o wszystkim i o niczym.O modzie, urodzie, gotowaniu, pieczeniu i wielu innych...o życiu:)

piątek, 20 maja 2011

Moje ostatnie odkrycia-kosmetyki warte polecenia + ROZDANIA

Jednym z moich ostatnich odkryc w naszym cudownym Rossmanie był żel do stóp EISGEL. Od dawna szukałam czegoś odpowiedniego i jak się okazuje daleko szukac nie musiałam :). Jest wręcz idealny do zmęczonych stóp, po całodniowej bieganinie do pracy bądź na uczelnię! Po nałożeniu świetnie się rozprowadza, ma ziołowo-miętowy zapach (nie jest drażniący) poprzez mieszaninę składników: mentol, kamfora, olejek miętowy; szybko odczuwamy efekt chłodzenia. Produkt godny polecenia, gdyż świetnie pielęgnuje stopy!

Kolejnym produktem, tym razem do ciała, jest żel pod prysznic marki YVES ROCHER.  Jest wiele zapachów tych żeli (wanilia, jeżyna itd.), jednak tym razem skusiłam się na soczystą malinę. Żel jest delikatny, nawilża skórę i co jest fajne- pięknie pachnie oraz zapach na skórze długo się utrzymuje :).
Wszystkie składniki są pochodzenia roślinnego: wyciąg z maliny bio, woda z hamamelisu bio, gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia rośinnego.
Jestem zakochana w tych żelach- we wszystkich zapachach :) Polecam!

Jeżeli chodzi o produkty do włosów zdecydowanie moim faworytem okazała się Ekspresowa Odżywka Regeneracyjna firmy SCHWARZKOPF. Odżywka ma za zadanie po pierwsze zregenerowac nasze włosy a po drugie sprawic, aby dobrze się rozczesywały po umyciu. Muszę powiedziec, że jest świetna! Rewelacyjnie rozczesuje się po niej włosy. Zawsze miałam z tym problem, zwłaszcza że mam długie włosy. Z pewnością kupię ją ponownie i oczywiście Wam ją polecam :)!
Następna rzecz, która zdecydowanie poprawiła kondycję moich włosów to maska odbudowująca ELSEVE firmy LOREAL. Jest ona przeznaczona do włosów zniszczonych, łamliwych.  Na 100% spełnia swoje zadanie.


                                                                            ***



Dziewczyny rozdają prezenty :) Konkursy trwają, warto brac udział! Oto kilka z nich:




1)  Inooka ogłosiła święto swojego bloga- mięsiąc prowadzenia
http://innooka.blogspot.com/2011/05/swieto-bloga.html






2) 82inez ogłasza rozdanie u siebie z okazji magicznej 500 publicznych obserwatorów


3) Rozdanie kosmetyków marki BELL u lakierowo








 

Miłego dnia Wam życzę :) Uciekajcie na dwór, na słoneczko :)!

5 komentarzy:

  1. ile zapłaciłaś z żel z YR? bo mam ochotę na zkaupy tam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi, a dlaczego usunęłaś tamten blog z ilustracjami? ;( ps. marzy mi się mieć obrazek narysowany przez ciebie na własność ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Adrianne: to jakaś pomyłka :)

    Merczens: Z tego co pamiętam te żele są w cenie 14,90 zł...do tego dokupiłam popkę, która kosztowała coś ok. 3 zł więc według mnie nie jest to dużo:).

    OdpowiedzUsuń
  4. no to faktycznie nie jest dużo :) może się skuszę bo słyszałam że mają kosmetyki o zapachu bzu <3 a co do wysuszacza z Essence to polecam z czystym sercem, każda kobieta powinna przestać się denerwować malowaniem paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!

    Dzięki za przywitanie i ogolnie pozytywnego i miłego maila.
    Dołaczam do obserwowania Twojego bloga :)
    Mama nadzieję, że wystarczy nam wytrwałości i konsekwencji w działaniu.

    Co do Twojego pytania to niestety nie pomogę Ci :( Nie mam aż tak doświadczenia w pielęgnacji trądzikowej cery - bo chyba o to chodzi, sama nigdy szczęśliwie nie zmagałam się z powaznym trądzikiem. Drobne potworki mam do dzisiaj ale nie stosuję nic specjalistycznego.

    Pozdrawiam Cię ciepło, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń